  • Data: 2017-06-05 23:22:41
    Temat: Re: Sprawa ułaskawienia Kamińskiego: TK v. SN
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > tudzież skierować na uchwałę SN skargę konstytucyjną, co jest już
    > skrajnym kretynizmem. Jest taka stara zasada - nie dyskutuj nigdy z
    > idiotą, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Z
    > tego powodu nie będę dyskutować ani niczego tłumaczyć komuś, kto
    > intelektem dorównuje Stokrotce i mkarwanowi razem wziętym. Mało tego,
    > komuś komu nawet nie chce się przeczytać co w ogóle może być
    > przedmiotem skargi konstytucyjnej, ale za to snuje durne teorie, będąc
    > w dodatku przekonanym o swojej nieomylności.

    To jako "mądrali" zadam ci pytanie inaczej: Co prezydent (PiS) ma szanse
    ugrać przez TK (PiS) bez (bardzo) nachalnego naginania prawa?
    Jak dla mnie linia "sporu kompetencyjnego" nie jest nachalnym nagięciem.

    IMHO PiSowi nachalne przepychanie szerszej interpretacji niż ta
    wybrana/wskazana przez SN się nie opłaci _politycznie_.

    "Świat nie jest taki jaki być powinien"

    --
    A. Filip