  • Data: 2017-06-05 16:53:07
    Temat: Re: Sprawa ułaskawienia Kamińskiego: TK v. SN
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 15:17, Olin pisze:

    > Jesteś niewyczerpanym źródłem zadziwiających wiadomości.
    >
    > Nawiasem mówiąc, poprawnie "się pisze" małą, wielką ewentualnie od małej
    > lub od wielkiej litery. "Z małej litery" to rusycyzm, po którym łatwo można
    > poznać szpiega, nawet bez teczki.

    Jesteś świetnym polonistą i za to Cię cenię.

    Jeśli chodzi o tytułowanie, zwrot grzecznościowy dawniej się pisało tak
    jak to mialam na myśli, czyli małą literą. Chyba, że Pani/Pan/Państwo
    Iksińscy zaczyna zdanie.
    Te wygłupy (pisane z dużej litery) wymyślili za rządów Wałęsy bodajże
    ci, którzy włazili mu w *.

    Wie pan co? Nie będę pisała wielką literą.

    > http://sjp.pwn.pl/slowniki/z%20du%C5%BCej%20wielkiej
    %20litery.html

    Dzięki, ale nie chce mi się teraz tego czytać.
    Pozdrawiam.

    --
    animka