  • Data: 2006-03-12 19:52:27
    Temat: Re: Sprawa cywilna. Jakie koszty?
    Od: "AZ" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz ladne zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa do proikuratury i
    > zostaw w biurze podawczym.
    > NJie beda mogli Cie wowczas zbyc i beda musieli sie sprawa zajac.

    To ja sie podlacze do watku. Czy takie zawiadomienie moze byc napisane przez
    zwyklego, szarego czlowieka z ulicy, ktory nawet nie zna numeru
    artykulu/paragrafu, z ktorego popelniono przestepstwo i moze po prostu
    wlasnymi slowami opisac to, co sie stalo,
    czy tez to wszystko musi miec rece i nogi, tzn. chociazby wlasnie te
    paragrafy?
    Zawiadomienie sklada sie na jakims oficjalnym formularzu, czy forma jest
    dowolna?
    Pozdrawiam
    Adam