  • 1. Data: 2006-03-10 17:26:24
    Temat: Sprawa cywilna. Jakie koszty?
    Od: "mother" <m...@w...pl>

    Jakie są koszty założenia sprawy cywilnej?
    Mozna naten temat poczytac gdzies w internecie?

    Kupilem od goscia telefon na aukcji internetowej. Towar jest zniszczony.
    Niezgodny z opisem.Człowiek nie chce rozmawiac o polubownym załatwieniu
    sprawy.
    Policja stwierdziła że nie ma znamion przestepstwa i nie przyjęła
    zgłoszenia.
    Stwierdzono że mogę dochodzic swoich praw w sądzie na ddrodze postępowania
    cywilnego.

    mother

  • 2. Data: 2006-03-10 18:46:35
    Temat: Re: Sprawa cywilna. Jakie koszty?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    mother napisał(a):
    > Jakie są koszty założenia sprawy cywilnej?

    zależy jakiej

    > Mozna naten temat poczytac gdzies w internecie?

    www.sejm.gov.pl
    ustawa z 28 lipca 2005 roku o kosztach sądowych w sprawach cywilnych,
    zapewne art.28 dotyczący postępowania uproszczonego

    KG

  • 3. Data: 2006-03-10 19:06:20
    Od: "mother" <m...@w...pl>

    > www.sejm.gov.pl
    > ustawa z 28 lipca 2005 roku o kosztach sądowych w sprawach cywilnych,
    > zapewne art.28 dotyczący postępowania uproszczonego
    >
    > KG

    To jest to.
    Dziękuję.
    mother

  • 4. Data: 2006-03-11 08:32:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mother napisał(a):
> [...]
    >
    > Kupilem od goscia telefon na aukcji internetowej. Towar jest zniszczony.
    > Niezgodny z opisem.Człowiek nie chce rozmawiac o polubownym załatwieniu

    to jest oszustwo.

    > Policja stwierdziła że nie ma znamion przestepstwa i nie przyjęła
    > zgłoszenia.

    a zazadales odmowie z uzasadnieneim na pismie ?

    P.

  • 5. Data: 2006-03-11 10:08:44
    Od: "mother" <m...@w...pl>

    > to jest oszustwo.

    > a zazadales odmowie z uzasadnieneim na pismie ?
    >
    > P.
    Policjant stwierdził, że nie może przyjąc zgłoszenia poniemaż nie nosci
    znamion przestepstwa.
    Fakt,, że nie zazadałem pisemnego uzasadnienia.

    mother

  • 6. Data: 2006-03-11 11:19:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Policjant stwierdził, że nie może przyjąc zgłoszenia poniemaż nie nosci
    > znamion przestepstwa.
    > Fakt,, że nie zazadałem pisemnego uzasadnienia.

    a moglbys podac adres aukcji i napisac na czym te uszkodzenia polegaly?

    P.

  • 7. Data: 2006-03-11 11:52:23
    Od: "mother" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a moglbys podac adres aukcji i napisac na czym te uszkodzenia polegaly?
    >
    > P.

    Podaję nr aukcji Allegro: 86526595.

    Opis mówi ze telefon jest 100% sprawny, natomias jest w stanie opłakanym.
    Zawias klapki jest zerwany, boczne klawisze wgniecione są do wewnątrz
    telefonu, brakuje śrub w obudowie pod baterią. Ogólny stan obudowy wskazuje
    ze telefon był w nieumiejetny sposób rozbierany.

    Po prostu jak przyszedł poczta to się wkurzyłem.

    mother

  • 8. Data: 2006-03-11 12:06:06
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "mother" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Policja stwierdziła że nie ma znamion przestepstwa i nie przyjęła
    > zgłoszenia.

    Napisz ladne zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa do proikuratury i
    zostaw w biurze podawczym.
    NJie beda mogli Cie wowczas zbyc i beda musieli sie sprawa zajac.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 9. Data: 2006-03-11 13:46:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ze telefon był w nieumiejetny sposób rozbierany.
    >
    > Po prostu jak przyszedł poczta to się wkurzyłem.

    na zdjeciu nie wyglada jakos szczegolnie ladnie. Poporsiles o dodatkowe
    zdjecia? Jezeli tak to jak mozesz wrzuc na jakas strone i wrzuc zdjecie
    tego co otrzymales.
    Czy telefon dziala?

    P.

  • 10. Data: 2006-03-11 14:26:43
    Od: "mother" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > na zdjeciu nie wyglada jakos szczegolnie ladnie. Poporsiles o dodatkowe
    > zdjecia? Jezeli tak to jak mozesz wrzuc na jakas strone i wrzuc zdjecie
> [...]
    Czy telefon działa? Można powiedziec ze da sie z niego dzwonic. W opisie
    stoi ze jest w 100% sprawny a tak nie jest .
    Nie prosiłem o dodatkowe zdjęcia.
    mother