eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpóźniona naprawa gwarancyjna. › Re: Spóźniona naprawa gwarancyjna.
  • Data: 2004-09-02 10:41:22
    Temat: Re: Spóźniona naprawa gwarancyjna.
    Od: "Witek L." <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:ch596q$aeb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości
    > news:ch4opp$2sk$1@news.onet.pl...
    >
    > > > Czy mogę odmówić przyjęcia naprawionego telefonu i żądać nowego?
    > >
    > > nie
    >
    > Heh, wyobraziłam to sobie. W poniedziałek koleś wywija prawie szablą ze
    nie
    > weźmie naprawionego bo chce nowy i basta, a we wtorek wchodzi mniejszy o
    > polowe "to ja juz jednak wezmę ten naprawiony":-) I ten usmiech na
    twarzy
    > serwisantów:-))
    >
    > HaNkA
    >
    >

    Dziękuję za "fachowe" opinie.
    Wydawało mi się, że pytanie jest proste.
    Czy mam podstawę prawną, aby żądać nowego telefonu kiedy termin naprawy
    przekroczył określony warunkami gwarancji, a treść gwarancji nie określa
    postępowania w takim przypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1