  • Data: 2006-05-15 01:28:56
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > To do Ciebie nie dociera! Stoisz na światłach i widzisz rowerzyste 150
    > metrów dalej. Co robisz? Pewnie napiszesz, że nadal stoisz bo on może za
    > chwile wjechać przed Ciebie. Owszem, może również spać Ci fortepian przed

    Jesteś jednocześne durny i bezczelny imputując mi swój debilizm drogowy.

    Ja patrzę i oceniam, czy na pewno zdążę przejechać, zanim on dojedze. I
    to niezależnie, czy jedzie rower, biegnie pieszy, jedzie samochód czy
    zasuwa inwalida na wózku. Oczywiście nie jestem nieomylny, więc często
    zdarza mi się, że przepuszczam "okazję", kiedy zdążyłbym przeskoczyć -
    po prostu zostawiam sobie margines, żeby mieć pewność, że nie pomylę się
    z drugą stronę.

    Powtarzałem to już wielokrotnie, ale do ciebie to jak grochem o ścianę.
    Urodziłeś się taki tępy, czy miałeś specjalne szkolenie?

    > maske. W tym miejscu również mogłoby być przedszkole, bla bla bla, znam te
    > śpiewki. Z takimi jak Ty trudno sie dyskutuje, bo robią jedno, a mówią
    > drugie

    Zarzucasz mi kłamtwo, gnoju?