  • Data: 2006-05-10 21:54:59
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e3tn0e$qcp$1@nemesis.news.tpi.pl zly
    <b...@p...fm> pisze:

    >> Przeczytałem, prostaku, twój post.
    > On jest bydlakiem??
    Nie bardzo rozumiem. Masz trudności z czytaniem i formułowaniem myśli?
    Jakiś prymityw bez żadnego powodu nazwał mnie bydlakiem. Nie szkodzi, byle
    co obrazić mnie nie może, chciałem tylko (w końcu to wszystko odbywa sie
    publicznie) aby wiedziało, że przeczytałem i ignoruję.

    > Czyli jak kierowca bedzie mial racje jak pierdolnie
    > staruszkektora nie zeszla z pasow a swiatlo jej sie zmienilo juz na
    > czerwone?
    Czemu mają służyć takie idiotyczne dywagacje?

    Jotte