  • Data: 2006-05-10 21:56:31
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2006-05-10 22:03, Marcin Żyła napisał(a):

    > Ja takiego magika rowerzyste z czystym sumieniem przyciskam do
    > krawężnika np wtedy, gdy ten wjezdza pomiedzy stojące na światłach
    > samochody,

    Naprawde nie widzisz roznicy, miedzy rowerzysta mijajacym stojace
    samochody, a samochodem ktory naraza zycie rowerzysty i probuje go zabic?
    Twardziel jestes...
    Nie zdziw sie jak za ktoryms razem stracisz lusterko... jezdzisz moze po
    warszawie?

    > Tak samo jak mam przed sobą innego magika, co to przez trzy pasy na ukos
    > śmiga,

    A jak skreca w lewo to niby co ma zrobic?

    O jezdzie 40 przez przejscie nic nie powiem bo imo to niezly wyczyn i
    trzeba byc specjalista aby tak zrobic i w nikogo nie wjechac. Aczkolwiek
    jak siezdazy to oczywiscie pietnuje.

    > A jeżeli ktoś zobaczy pedalarza sygnalizującego zamiar skrętu... no to w
    > totka niech gra.

    Myslisz, ze jadec w korku czy na ruchliwej trasie bezpiecznie jest
    oderwac reke od kierownicy i narazac sie, ze jakis idiota jadacy 80km/h
    w nia zachaczy?

    > Tak samo rower z lusterkiem etc...

    Nie trzeba miec lusterka, a nie przypominam sobie aby kierowcy zeby
    zapewnic sobie dodatkowe bezpieczenstwo jezdzili np w kaskach...

    marcin