  • Data: 2009-01-05 21:38:51
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa - niesłuszna opłata i sąd
    Od: "Dominika" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może najpierw przeczytaj - statut.
    JaC

    -----

    > Jeśli to będzie ważne, mogę napisać więcej.

    Nie jestem członkiem spółdzielni, posiadam tylko własnościowe prawo do
    lokalu. No i dlatego spółdzielnia odmawia wglądu. Mam jakiś stary
    egzemplarz, w którym nic na ten temat nie ma.

    Ale to nawet nie o to chodzi - dla mnie jest jasne, że spółdzielnia nie ma
    prawa pobierać takich opłat i uchwalać takich rzeczy, wynika to wprost z
    ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i nawet jak sobie wpiszą takie coś do
    statutu, to będzie to niezgodne z ustawą. Tymbardziej, że ja przecież nie
    mam nawet głosu w takiej sprawie jako że nie jestem członkiem.

    Chodzi mi o to, czy wnosząc na rozprawie w sądzie zarzut, że spółdzielnia
    nie ma prawa takich opłat uchwalać, sąd to weźmie pod uwagę i będzie to
    rozpatrywać, czy mam rację, czy tez odpowie mi, że trzeba było wcześniej w
    sądzie unieważnić taką uchwałę.

    Pozdrawiam
    Dominika