  • Data: 2003-12-11 23:31:26
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Dec 2003, M. wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy ktoś zna może prawo spóldzielcze na tyle, żeby naprowadzić mnie na jakieś
    >+ rozwiązanie następującej kwestii.

    Jeśli sam nie chcesz studiować prawa :), to rozwiązanie "praktyczne"
    polega na wzięciu prawnika. A najtańszym znanym mi sposobem na wzięcie
    prawnika w twoim przypadku jest.... ubezpieczenie mieszkania !
    Może być na umiarkowaną kwotę :)
    Kiedy u mojej mamy na kolejne dictum że "zalane i proszę o oględziny"
    stwirdzili że "no.... ktoś przyjdzie..." - to dodatek do dictum:
    "ale mi to jest potrzebne, bo muszę ubezpieczyciela powiadomić
    że was powiadomiłam" spowodował dość niespodziewane "zajęcie się
    tematem" :)
    Oczywiście masz prawo walczyć sam :), a co !

    pozdrowienia, Gotfryd