  • Data: 2003-12-12 08:02:01
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: DOK<d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem osobą ze znajomością prawa spółdzielczego, ale miałam
    ten sam problem przez dwa lata. Sprawa została załatwiona w
    momencie gdy spółdzielnia musiała zapłacic mi odszkodowanie ze
    swojego ubezpieczenia. Każda spóldzielnia ma obowiązek posiadania
    ubezpieczenia OC od takich wydarzeń. Spółdzielnia musi wskazać
    swojego ubezpieczyciela i należy zgłosić w tej firmie fakt zalewania
    mieszkanai, oni wyceniają szkody. Bardzo często firma
    ubezpieczeniowa wymusza na spółdzielni usunięcie przyczyn
    zalewania, ponieważ nie jest zainteresowana wypłacaniem następnych
    odszkodowań. Ja to przećwiczyłam w ten sposób i poskutkowało.
    Życzę szczęścia.
    DOK

    -> http://usenet.pomocprawna.info