  • Data: 2005-11-08 20:24:57
    Temat: Re: Spadek-pytania
    Od: "news.tpi.pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dkqj26$rrl$1@inews.gazeta.pl...

    > Zakładam że nie mieli rozdzielności majątkowej z babcią, więc spadkiem
    > będzie połowa ich majątku i wszystko co ewentualnie należało wyłącznie do
    > dziadka (nabył przed ślubem, w drodze spadku, darowizny itd.). Więc policz
    > wartość.

    Nie nie mieli- czyli mieszkanie i garaz wlasnosciowy,wklad w banku (nawet
    jakby babcia wybralaby $ to i tak
    bewnie "wyjdzie" ? , auto w jakiej czesci (jestem jako wspolwlasciciel -
    babci tez jest jakas czesc ? )
    Trzeba sie chyba udac do sadu i zlozyc wniosek o nabycie bo robie sie
    "goraco" ;-)

    thx i
    pozdro