    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek po babci
    Date: Wed, 22 Jul 2009 23:52:32 +0200

    Schweinchen pisze:
    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> schrieb im Newsbeitrag

    > A ja bardzo przepraszam, ale od kiedy wnuk dziedziczy?

    Od dnia śmierci jego matki (która była córką babci, której majątek jest
    tematem postu).

    Czyli babcia miała córkę, która miała syna (wnuka z mojego posta). Córka
    zmarła.
    Po śmierci babci część przynależną zmarłej już córce dziedziczą jej
    dalsi zstępni (wnuki).

    Przynajmniej na tyle starcza mi mojej wiedzy.