  • Data: 2004-02-12 10:32:35
    Temat: Re: Spadek i co dalej ...?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl wrote:

    > A jednak... Napewno musialem przyniesc akt wlasnosci mieszkania (przecież
    > tam bylem)

    Alez Pan uparty Panie Grzesku...

    NIE MUSIAL PAN.

    Niemile Paine wmowily Panu, ze pan musi i Pan im uwierzyl.
    Mogl Panprzedstawic DOWOLNY INNT tytul prawny...

    Dawno temu niemile panie tez probowaly mi wmowic, ze dziecko MUSI byc
    zameldowane z matka, a nie z ojcem. Tlumaczylem im cierpliwie, ze jestem
    ojcem dziecka i zycze sobie, by go ty zaledowano, a onie mi coraz barziej
    niecierpliwie, ze to niemozliwe.
    Gdy sie juz baaardzo wkurzyly, to zeby mine dobic powiedizaly...
    "Chyba ze bylby Pan wyalcznym opiekunem dziecka.."
    A ja im na to ... Owszem jestem...

    Boguslaw