  • Data: 2007-10-20 12:30:00
    Temat: Re: Spadek, a długi po rodzinie
    Od: Marek <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Oct 2007 12:20:17 +0200, Marek napisał(a):

    > Bo nie zrobiłem tego, a mija już 5ty miesiąc od czasu jego śmierci i tak mi
    > to po głowie to chodzi i martwi.

    Tutaj jeszcze dodam (może mieć to znaczenie), że o śmierci brata
    dowiedziałem się parę dni temu - nie utrzymywałem żadnego kontaktu z tą
    rodziną przez długi czas (ok 25 lat) po tym jak mnie już raz nakręcili
    ciężko na pieniądze. Po prostu zacząłem zupełnie nowe życie od zera i bez
    nich - zrealizowałem wiele swoich marzeń (rodzina, dom, praca) i nie
    chciałbym tego stracić. Może powinienem się zgłosić do jakiegoś prawnika, a
    może po prostu nie mam sie czym martwić?

    z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
    Marek