eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE › Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
  • Data: 2004-03-22 21:41:53
    Temat: Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > kredytobiorca wrote:
    >
    > > Oddaję sprzęt do naprawy i - pomijając pewne kwestie - sprzedawca ma 14 dni
    > > kalendarzowych, to jeśli oddaję w poniedziałek, tzn. że najpóźniej do
    niedzieli
    > > włącznie (sklep codziennie czynny) mam mieć reklamację rozpatrzoną, tak??
    Czy
    > > do poniedziałku włącznie?
    > > Bo mi się pomieszało już to liczenie (za dużo, hehe...:)) - jak oddam w
    > > poniedziałek, to już jest PIERWSZY dzień w serwisie, wtorek - drugi...
    itd. -
    > > niedziela za dwa (niecałe) tygodnie to ostatni dzień terminu, tak?
    >
    > nie, pierwszym dniem (z 14) jest wtorek, więc termin upływa w poniedziałek

    Dzwoniłem dzisiaj do Rzecznika Praw Konsumenta - odpowiedział, że ewidentnie
    pierwszym dniem jest DZISIAJ, czyli PONIEDZIAŁEK, bo w PONIEDZIAŁEK już sprzęt
    BYŁ U NICH (u sprzedawcy), czyli termin upływa jednak w niedzielę.
    A możesz podać podstawę - czy tak sobie tylko Kolega rozumuje? Bo w każdym
    innym przypadku zgodzę się, że od poniedziałku do wtorku jest JEDEN dzień, ale
    tutaj moim zdaniem poniedziałek jest dniem pierwszym!
    Dla mnie to jest logiczne: w poniedziałek już mogą sprzęt naprawiać, bo jest u
    nich.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1