eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE › Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
  • Data: 2004-03-22 22:21:33
    Temat: Re: Sorki za takie lamerskie pytanie - ale to dla mnie WAŻNE
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > kredytobiorca wrote:
    > > Dzwoniłem dzisiaj do Rzecznika Praw Konsumenta - odpowiedział, że
    ewidentnie
    > > pierwszym dniem jest DZISIAJ, czyli PONIEDZIAŁEK, bo w PONIEDZIAŁEK już
    sprzęt
    > > BYŁ U NICH (u sprzedawcy), czyli termin upływa jednak w niedzielę.
    > > A możesz podać podstawę - czy tak sobie tylko Kolega rozumuje?
    >
    > art.111 kodeksu cywilnego
    > § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
    > § 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne
    > zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to
    > zdarzenie nastąpiło.
    >
    > Sprzedawca powienien ustosunkować się w terminie 14 dni od zgłoszenia
    > żądania. Dnia zgłoszenia zgodnie z §2 nie wliczamy.
    >
    >
    > > Dla mnie to jest logiczne: w poniedziałek już mogą sprzęt naprawiać, bo
    jest u
    > > nich.
    >
    > Tyle że tu nie chodzi o naprawienie sprzętu, a o termin w którym mają
    > ustosunkować się do żądania. W ogóle było jakieś żądanie?

    Było. No to już sam nie wiem - skłaniam się ku zdaniu Kolegi.
    Jutro dzwonię do Rzecznika... w innym mieście :((

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1