    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smierci Natalii z Andrychowa
    Date: Mon, 9 Sep 2024 16:56:07 +0200

    On Mon, 9 Sep 2024 16:37:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No widzisz. Ale on wiedział lepiej.

    Ale nie wytłumaczyli/ście mu, że się myli.

    > Tylko ekipa musi być w ogóle na miejscu.

    Tacy zajęci? Potencjalnie mamy dwie, to większe szanse.

    > Niue wiem. Trzeba by odsłuchać nagranie.

    Można się też dopytać, jeśli coś niejasnego.

    > Od tego nei stało się to sensowniejsze.

    Mówisz, że nadal powinien szukać komisariat w Kętach?

    > Też nie wiem.

    A efekty znamy.

    > Pamiętasz ile wersji przedstawiał Shrek tu na grupie? A chodziło o
    > starego złoma.

    No ale dopytaliśmy się. Macie tam głuchy telefon ?

    > Co jeśli przeoczysz? B ędziesz szukał w Andrychowie, a ona w Kętach.

    No i dlatego stale mówię - zacznijcie od zlokalizowania telefonu.
    Może być nawet niedokładnie, ale nie będzie "a może ona pomyliła
    autobusy".
    Jest nowoczesna technika, to korzystajcie.
    Kosztuje mniej, niż sciąganie przewodnika z psem.

    > Tyle razy tam szła i się zgubiła?

    Skoro mówiła, ze nie wie, gdzie jest, i coś nie widzi, i kontakt się
    urwał - to chyba należy podejrzewać utratę przytomności?

    > Żaden, jeśli wiedzieli, ze dane się przeładują po północy.

    A tak jest, czy tylko tak bywa?

    A jak minister zgubi telefon, to tez czekacie do północy?

    > Stawiam na Dyżurnego. Zawiadomienie akurat mało pilne było.

    I odesłałby petenta na samodzielne szukanie?

    Może i tak, pójdzie sobie, to nie będzie d* zawracał.

    > Bo pewnie ktoś inny miał przyjąć.

    Miał, czy mógł?

    Jak ojciec chciał z funkcjonariuszem Kowalskim, to czekał na
    Kowalskiego.
    Ale z mediów raczej wynika, ze prosił jeszcze dyżurnego o namierzenie
    telefonu, czyli celu chyba nie ukrywał.

    Ze nie było nikogo wolnego, to akurat przychodzi mi z łatwością.

    no chyba ze komendant, zastępcy, ale im nie wypada podrzucać roboty.
    Czy np dzielnicowi przypisani do innych rewirów.

    J.