    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    Date: Sat, 3 Aug 2013 10:26:40 +0000 (UTC)
    <0...@b...poznan.pl> <ktem5o$bsa$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb4d6b$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbac23$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbc139$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fcc062$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No widzisz, a nie 5. Czyli nie sortujesz właściwie.
    > gdzie mam ustawić 5 koszy i do tego ile będzie mnie kosztowało
    > zapewnienie ich wypróżniania?

    ?
    skąd takie przekonanie?
    U mnie nie ma 5 kubłów.

    > Z boku czego?

    Z boku. W sensie, nie potrzebuje do tego osobnego kubła.
    Stawiam z boku kubła i wykosze przy okazji.

    > No więc sam widzisz.

    Widze. Ze wymyslasz problemy.

    > Ile razy? ja wychodzę raz, z psem wieczorem na spacer. I 5 kubłów
    > wtedy nie wyniosę.

    Wynieś 2. Raz na 2 dni wystarczy.
    Poza tym ja rzeczywiście wychodze czesciej.
    Praca, odwiedziny, sport, zakupy... raz dziennie?!?!?

    > Ano taniej sortować w sortowniach.

    Ciekawe. Za 5zł nikt ci smieci nie posegreguje.
    A ludzie tyle tu podawali, ze płacą.
    Za 10 zł tez raczej nie.

    > U nas nie było, a teraz coraz więcej, zaczynam mieszkać na śmietniku
    > :(

    > No bo minął miesiąc i dopiero się ich rekrutuje.

    Możesz podać ogłoszenia o naborze?

    > No to masz 5 wozów, 5 załóg obsługujących, 5 razy przejechana
    > trasa....

    No i?
    Myslałeś, ze dotychczas jezdziła *jedna* smieciarka?

    > Nie rozumiem.

    Policz koszty 5 ciezarówek w dwoch wariantach i zobaczysz, ze duzy koszt to
    wcale nie zbieranie odpadów a wyjazd z miasta i wywiezienie ich na
    smietnisko.

    > Czyli kolejny kubeł. Genialne... Nie wiem jakie masz mieszkanie, ale
    > ja nie mam Pokoju Śmietnikowego.

    Nie do wszystkiego trzeba mieć kubel.
    Wiesz, osobno zbieram np. baterie, zarówki ale nie mam do tego osobnego
    kubła.
    To samo makulatura - po co specjalny kubeł? wieksze ilosci wynosze od razu.

    P.S. Nie mam specjalnie duzego mieszkania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,