eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-27 22:29:07
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: "Onzo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sate" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.000017df.424715c5@newsgate.onet.pl...

    > Nie wiem. A ty pamiętasz co jadłeś np. 11.09.2004 na śniadanie? I niby za
    co
    > mam zapłacić? Za to ze funkcjonariusze strazy miejskiej nie potrafią
    zrobić
    > zdjęcia do porządku? Czy również oprócz grzywny bez szemrania mam zapłacić
    za
    > czyjąś niekompetencje koszty sadowe? I wreszcie dlaczego mam szukać gdzie
    > indziej? Czy to jest może twoje prywatne forum?

    Chodzi mi o to czy rzeczywiście wiesz, że nikomu nie pożyczałeś samochodu,
    czy jednak jest tak, że zdarzało Ci się. Nie wiem co robiłem 2 miesiące
    temu, ale gdybym miał samochód to bym wiedział czy go komuś pożyczam czy
    nie. I jeżeli nigdy nikomu nie pożyczam to wiem na pewno, że w razie
    ewentualnej fotki będę na niej ja :( Jeżeli jednak mogłem pożyczać to sprawa
    jest bardziej skomplikowana. I jeżeli pożyczałeś to problem robi się nieco
    większy, bo rzeczywiście byłoby dobrze znaleźć tę osobę. Z drugiej strony
    czy wiesz jakie będą konsekwencje, gdy okaże się, że pożyczyłeś samochód
    służbowy? Czy nie wyrzucą Cię z pracy, nałożą jakąś karę coś w tym stylu?
    Może nie warto ryzykować?
    Kwestia pamiętania tego, co się robiło jakiś czas temu jest idiotyczna bo ja
    sobie nie wyobrażam pamiętać czegokolwiek po dłuższym czasie, szczególnie
    nieistotnych spraw. Nie prowadzę kalendarza i tym samym podziwiam wszelkie
    nasze komisje śledcze, że liczą, że Ci wszyscy ludzie zamieszani i nie
    zamieszani podadzą kiedykolwiek wiarygodne dane....

    Pozdr
    Onzo