eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-28 12:08:10
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Rafał R [Mon, 28 Mar 2005 11:54:19 +0200]:

    > Nie mam moralności kalego.

    W zasadzie to masz, skoro czepiasz sie go mimo, ze pare postow
    wyzej sam stwierdzasz ze przestrzegasz przepisow w takim zakresie
    w jakim raczej Ci nie udowodnia ich lamania.

    > Zabawne, w życiu nie spotkałem osoby, która by stwierdziła,
    > że należał się jej mandat.

    Kira, milo mi. Zgarnelam w zyciu mandat sztuk jeden, za przelecenie
    przez jezdnie na szage. Wynosil 10zl, spieszylam sie na ostatni juz
    tego dnia autobus, panowie policja byly tak mili ze podrzucili mnie
    do domu bo juz nie mialam czym jechac :) Ja tam ich lubie...

    > lub policjant się poprostu uczepił, miał zły dzień, chciał zarobić,
    > albo wykazał się niekompetencją.

    Hehe wiesz, mnie raz jeden taki straszyl ze mi 500zl wlepi za to,
    ze postawilam adidasa na lawce chcac zawiazac sznurowki ;) Taki
    jakis mlody gowniarz :) Tak ze sa policjanci i parapety, i temu
    chyba nie zaprzeczysz?

    Kira