eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
  • Data: 2005-03-28 12:58:04
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kira napisał:

    > W zasadzie to masz, skoro czepiasz sie go mimo, ze pare postow
    > wyzej sam stwierdzasz ze przestrzegasz przepisow w takim zakresie
    > w jakim raczej Ci nie udowodnia ich lamania.

    Jeśli uważnie przeczytasz co napisałem, to:

    - napisałem, że nigdy nie przekraczam takiej granicy (prędkośc dozwolona
    + te 10-15km/h), co nie znaczy, że normą u mnie jest taka jazda. To różnica!

    - nigdzie nie napisałem, że mi wolno a komuś nie!!! a to chyba na tym
    polega moralność kalego, prawda?!?!?! Nie mam nic przeciwko by inni tez
    jeździli tak jak ja! Ba! wiele bym dał, aby wszyscy kierowcy jeździli z
    taką kulturą i poszanowaniem przepisów jak ja!

    > Kira, milo mi. Zgarnelam w zyciu mandat sztuk jeden, za przelecenie
    > przez jezdnie na szage.

    wzruszyłem się ;)

    Tak ze sa policjanci i parapety, i temu
    > chyba nie zaprzeczysz?

    masz 100% racji. Ale procent parapetów w policji jest mniejszy niż
    procent tych "niesprawiedliwych" mandatów, tu też sie zgodzimy, prawda?