  • Data: 2005-04-16 13:21:26
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):
    > Otto Falkenstein <f...@g...pl> popełnił 16 kwi 2005 na
    > pl.soc.prawo utwór news:d3pgcn$58a$3@inews.gazeta.pl:

    > Burmistrz jednej z okolicznych miejscowości zlecił wykonawstwo
    > inwestycji firmie swojego dobrego znajomego, założonej na krótko przed
    > tym. Nie wdając się w szczegóły procedur, na jakich zlecenie się
    > odbywało - miał możliwość odsunięcia się jak najdalej od nich, by
    > wykluczyć pomówienia o kumoterstwo. Nie zrobił jednak tego -
    > "Najwidoczniej nie miał ku temu powodów". Prokarator był innego zdania.
    > Sprawa w toku, rozwojowa - jak twierdzi prokurator dla lokalnych pismaków.

    Nie tak dawno jakiś sfrustrowany klient wymiaru sprawiedliwości domagał
    się tutaj, aby od orzekania w sprawie, w której pozwanym jest PKO
    wyłaczyc sedziów mających konta i kredyty w PKO, oraz tych, których
    rodziny przacuja w PKO. Nie dalej jak wczoraj widziałem pismo, w którym
    pewien pan chciał wyłączenia sędziego bo jego rodzice mieszkają w tej
    samej klatce co pokrzywdzony. Najważniejsze nie dać się zwariować. I nie
    interpretować każdego orzeczenia które nam się nie podoba jako przejawu
    kumoterstwa.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine