  • Data: 2012-03-16 11:55:25
    Temat: Re: Skarga na UKE
    Od: "Elka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "'Tom N'" napisał w wiadomości grup
    valid...

    > Pytam się, bo są pewne przepisy, z których zwykły kowalski może skorzystać,
    > firma nie.

    Bo jeśli naprawdę Twój operator coś przeskrobał a Ty jesteś klientem
    "firmowym", to najprościej iść na konsultację do prawnika zajmującego się
    prawem telekomunikacyjnym i konsumenckim, wziąć fakturę za tę konsultację
    (idzie w koszta firmy) i jeśli faktycznie są podstawy do roszczeń, to nie
    zawracać sobie głowy jakimś UKE (który de facto gówno może), tylko jak
    człowiek założyć sprawę cywilną i domagać się zaprzestania tych niecnych
    praktyk + stosownego odszkodowania.

    Od razu odpowiem na ewentualne "nie chce mi się chodzić po sądach". Jeśli Ci
    się nie chce, to znaczy, że sprawa nie jest poważna i najprawdopodobniej
    zostaniesz słusznie zlany ciepłym moczem zarówno przez operatora, jak i UKE.

    Elka