    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Date: Sun, 05 Jun 2011 23:13:28 +0200

    On 2011-06-05 22:49, Liwiusz wrote:
    > Nie bardzo rozumiem. Korzystasz z takiego banku? Nawet jeśli, to
    > najważniejszym dowodem będzie podpis. Jak fałszywy

    Nie przypominam sobie aby na stanowisku kasjera był dyplomowany
    grafolog. Więc jest to autoryzacja o zerowej pewności w momencie kiedy
    jest najważniejsza.

    >, to bank jest w
    > plecy. Jak prawdziwy (bo tak orzeknie biegły), to w plecy jest klient.

    I znowu funkcja dupochronu a nie autoryzacji.

    A ja natomiast osmielam się twierdzić że istnieją technologie
    pozwalające tą "pewność" podnieść o kilka oczek w górę. I nie są to
    technologie sci-fi tylko zwykła codzienność w innych dziedzinach techniki.

    > Numer dowodu jest daną ułatwiającą wyjaśnienie sprawy "w razie czego".

    Nijak dalej nie wiem jak przypadkowy ciag cyferek ma cokolwiek wyjaśnić.
    Ponieważ numer dowodu nie jest weryfikowalny w momencie okazania, to
    fałszerz nie będzie sobie zawracał dupy tylko wpisze byle co. I to byle
    co ma mieć wartośc dowodową przed sądem? Hmm...

    > I takiego flejma trzeba było

    Czasem się nudzę.

    > , abyś doszedł do takich oczywistych wniosków?

    Licze na to że reszta też dojdzie. Może nastepnym razem ktoś w urzędzie
    zapyta "a po co wam numer mojego dowodu". Juz pisałem tutaj na grupie
    czy jest przepis który pozwoli mi odmówić podania NIP w przypadku gdy
    sprawa ktorą załatwiam nie ma związku z podatkami. Na razie
    przetestowalem zwykła odmowę bez powoływania się na cokolwiek i o dziwo
    sprawa się "załatwila" i nawet w terminie. Czyli da radę.

    > Podaj dowolny numer, przecież on nic nie znaczy.

    O nie nie, poniżej drobnym druczkiem chcą mnie za to wsadzić do kryminalu.