    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <588b10df$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6f3so$5vs$1@node2.news.atman.pl>
    <588b3802$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6fdmi$6fn$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    Date: Fri, 27 Jan 2017 13:34:49 +0100

    dyskusyjnych:o6fdmi$6fn$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-01-27 o 13:07, J.F. pisze:
    >Taka obrona nie przejdzie.

    Dlaczego nie ?
    Jest na to urzedowy dokument zajecia :-)

    >Ma wskazać czyje jest, skoro twierdzi, że czyjeś jest.

    Taka obrona nie przejdzie - juz przeciez raz pisalem, ze on tak
    naprawde nie wie, czyje jest :-)
    Moze napisac, ze nie jego, moze dopisac ze przypuszcza iz wlascicielem
    jest ...

    Ale pytanie bylo inne - czy pamietasz dane wlasiciciela wynajmujacego
    Ci mieszkanie, tak, ze obudzony w srodku nocy przez komornika
    wyrecytujesz je poprawnie ?
    Z peselem czy bez ?

    >Ile jest warta (=/= ile komornik zlicytował).

    No jak =/= ? Komornik jest uczciwym funkcjonariuszem i jesli
    zlicytowal za kwote X, to znaczy, ze byla warta X :-)

    >Sankcji karnej nie ma.

    A cywilna jest, czy troche naciagasz :-)

    >Roszczenie wynajmującego z umowy najmu.

    Za to, ze nie wpisal do protokolu tego, czego nie byl pewny ?

    >Poczytaj, literatury jest sporo dla zainteresowanych.

    No tak mi sie wydaje, ze przymocowanie do sciany moze go tego wladania
    pozbawic :-)

    A wtedy mamy calkiem inna sytuacje prawna :-)

    J.