  • Data: 2012-01-23 15:08:42
    Temat: Re: Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 08:15, Massai pisze:

    > Zdurniałeś?
    >
    > Siwiec po prostu kpił z Grasia, który twierdzi że to "nie atak hakerów".
    > Siwiec na to "skoro pan Graś twierdzi że to nie atak hakerów, to co?
    > Dewiacja pola magnetycznego?"

    No to najwyraźniej zdurniałem. Zdarza się. Oglądałem "jednym uchem" a i
    miałem parę promili na sobie. Dziękuję za oświecenie i przepraszam Was
    za "newsa".

    Niniejszym przepraszam pana Siwca, któren był ucałował ziemię kaliską,
    że posądziłem go o durne tłumaczenie padu stron rządowych.

    A Anaonymous'om życzę dalszych spektakularnych sukcesów.

    P.S. - a doczytałeś się jakichś "wyjaśnień w sprawie wyjaśnień" Vagli?

    --
    Tnx. sqlwiel