  • Data: 2012-01-23 18:23:18
    Temat: Re: Siwiec: "dewiacja pola magnetycznego" :)
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 19:18, mvoicem pisze:

    > Vagla tubą rządu w sprawie ACTA? :). Tak jak podejrzewałem - tekst o
    > tych co nie umieją czytać ze zrozumieniem jest m. in. o Tobie.

    Pierwszy jego tekst był bez "przynajmniej początkowo". Gdy jest gorąco,
    trzeba baczyć co się pisze.

    ... a dzisiaj:

    gen. Stanisław Koziej zapowiedział możliwość ostrzejszej reakcji w
    przypadku przedłużających się blokad stron www. - Jeśli długotrwałe
    ataki hakerów zakłócą życie publiczne i na masową skalę nie będą mogły
    działać instytucje rządowe, wtedy trzeba będzie zastanowić się nad
    koniecznością wprowadzenia *stanu wyjątkowego*

    Czytacie ze zrozumieniem?

    --
    Tnx. sqlwiel