  • Data: 2004-06-22 14:48:22
    Temat: Re: Siedzial 20 lat temu....
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Doniczka napisał:

    > No ale chyba fakt karalności pozostaje faktem i to, że był karany 20 lat
    > temu nie jest historią nieprawdziwą i nie można być posądzonym o pomówienia.
    > Jakiś ślad po jego "odsiadce" musi chyba pozostać. No chyba, że po jakimś
    > okresie czasu od wymierzenia kary akta są bezpowrotnie niszczone i nie można
    > tego udowodnić. Nie wiem, nie jestem prawnikiem.
    > Pozdrawiam.

    KK:

    Art. 106. Z chwilą zatarcia skazania *uważa się je za niebyłe*; wpis o
    skazaniu usuwa się z rejestru skazanych.

    I teraz by pomóc ci zrozumieć :

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=35663

    "niebyły
    niebyły ?taki, który się nie zdarzył, nie istniał; nierzeczywisty?
    zwykle w zwrotach: Uważać, uznać coś za niebyłe."

    Czy jeszcze coś wyjaśnić ?
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))