  • Data: 2012-07-25 16:02:13
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 15:33, Sonn pisze:
> [...]
    [...]
    > Stary numer. NO podszywający się pod dawne TP S.A. i umowa jest
    > zawierana telefonicznie na odległość. ponieważ przepisy wymagają
    > potwierdzenia umowy na piśmie twój NO zapewne wysłał ja kurierem lub
    > przez swojego lokalnego przedstawiciela do twojego ojca. A ponieważ panu
    > kurierowi/przedstawicielowi nie chciało się jechać zwyczjnie podrobił
    > podpis ojca.
    > Niestety chyba już minął ci termin do odstąpienia umowy zawartej na
    > odległość - 10 dni, a 30 jeśli nie potwierdzono umowy na piśmie.

    Jak mu mógł minąć termin do odstąpienia od umowy, skoro umowy nie zawarto?

    > raczej
    > ciężko będzie ci odpowiedzialność za podrobienie podpisu przerzucić na
    > NO i wykorzystać to jako pretekst do zerwania umowy, ponieważ miałes
    > czas do wypowiedzenia umowy - 30 dni

    Że co? To że nie zdążył wypowiedzieć umowy której nie zawarł, zgodnie z
    terminami które by go wiązały gdyby ją zawarł, ma być powodem do tego że
    się nie da odpowiedzialnością za podrobienie podpisu obciążyć NO?

    No to kogo w takim razie?

    p. m.