  • Data: 2012-07-25 18:02:19
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: ja <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 17:50, Marcin Kuczera pisze:

    > Jak dla mnie - nie reklamować.
    > Reklamacje jest dla abonenta, a skoro Twój ojciec umowy nie podpisał, to
    > abonentem nie jest.
    > Tyle.
    >
    > To co ja bym zrobił, poszedł do TP i zgłosił przeniesienie numeru z NO
    > do TP i podpisanie nowej umowy z TP.
    > W ten sposób ojciec zabezpieczy sobie prawo do numeru.
    To brzmi bardzo rozsądnie. Dziękuję Ci za pomysł.

    > A równoległym torem - zgłoszenie popełnienia przestępstwa i przesłanie
    > kopi zgłoszenia do NO z informacją aby darowali sobie wysyłanie faktur.
    To już niemal zrobione. "Niemal" dlatego, że nie wysłałem im kopii
    zgłoszenia, ale poinformowałem o fakcie. Powinni zdawać sobie z tego
    sprawę, zwłaszcza, że policja zwróciła się do nich po oryginał rzekomej
    umowy jeszcze przed naszą korespondencją. Z resztą jako strona w
    postępowaniu mają wgląd do akt.