  • Data: 2004-07-02 21:37:03
    Temat: Re: Serwis nie chce oddac samochodu ?!?!?!?!?! C.D.
    Od: "andrzej" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cc4gkq$3md$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    Równie dobre jak: "na chwile obecną" (teraz), czy "nie posiadam" (nie mam).

    > Bo kolega jest z warszafki a tam sie mowi wczoraj :>

    "Wczoraj" zamiast "w dniu wczorajszym" używają wszyscy, którzy nie muszą
    dodawać sobie splendoru wymyślając jakieś chore konstrukcje językowe. Natura
    człowieka jest już taka, że chce być zauważany przez współplemieńców, ale od
    poziomu egzemplarza zależy, czy da się poznać zdobywając Nobla, czy też
    wypijając pół litra bez przepitki lub wyrażając się właśnie w stylu
    milicjanta przed kamerą dziennika telewizyjnego.

    andrzej