eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis › Re: Serwis
  • Data: 2005-01-31 06:06:34
    Temat: Re: Serwis
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Na razie puscilem maila do FujitsuSiemens, zobacze jaki bedzie efekt.
    Wczesniej kontaktowalem sie takze z centrala serwisu i zadnej, jak na razie
    reakcji.

    > Jedyny problem jaki widze to kwestia udowodnienia, ze matryca jaka
    > u nich zostawiles byla sprawna.

    Poprzednia miala uszkodzony jeden piksel w rogu ekranu i miescila sie w
    normie dla tej matrycy, wiec mozna przyjac, ze byla sprawna. Gdyby tak nie
    bylo to bym straral sie ja juz wczesniej wymienic w serwisie, a czegos
    takiego nie robilem. W mailach pisanych do serwisu wymieniam jedynie
    uszkodzony CD i obudowe, nic nie pisalem o matrycy.

    Coz, zobacze jaka bedzie reakcja ze strony FujitsuSiemens, jesli zadna to
    zastosuje sie do Twoich wskazowek. Dzieki sliczne za pomoc.

    Pozdrawiam
    Arqadius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1