  • Data: 2008-06-23 11:17:20
    Temat: Re: Segregacja odpadów a opłaty
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam jakiegoś aktu prawnego, który wyraźnie określa, czy gmina może
    pobierać opłaty z odbiór segregowanych odpadów. W mojej gminie gdzie
    mieszkam odbiór jest nieodpłatny, gmina dostarcza za darmo worki do
    segregacji (papier, szkło, plastiki). Natomiast gmina, na terenie
    której mam działkę rekreacyjną rząda od nas zakupu worków na odpady.
    Pomijam fakt, że płacę zbójecki podatek za działkę.

    A jest określone ile tych wokrów rocznie musisz kupić ? Bo jak nie to w czym
    prolem !?

    A.