  • 1. Data: 2008-06-23 10:06:41
    Temat: Segregacja odpadów a opłaty
    Od: awl <a...@w...eu>

    Witam,

    Szukam jakiegoś aktu prawnego, który wyraźnie określa, czy gmina może
    pobierać opłaty z odbiór segregowanych odpadów. W mojej gminie gdzie
    mieszkam odbiór jest nieodpłatny, gmina dostarcza za darmo worki do
    segregacji (papier, szkło, plastiki). Natomiast gmina, na terenie
    której mam działkę rekreacyjną rząda od nas zakupu worków na odpady.
    Pomijam fakt, że płacę zbójecki podatek za działkę.

    Dziękuję za wszelkie informacje na w/w temat.

    Pozdrawiam,
    Adam.

  • 2. Data: 2008-06-23 11:17:20
    Temat: Re: Segregacja odpadów a opłaty
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

[...]

    A jest określone ile tych wokrów rocznie musisz kupić ? Bo jak nie to w czym
    prolem !?

    A.

  • 3. Data: 2008-06-24 13:12:50
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "awl" <a...@w...eu> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    Te regulacje lezą akurat w wyłącznej kompetencji gminy.
    Zajrzyj do Gminnego Pogramu Ocrony Środowiska ( a w zasadzie do Programu
    Gospodarki Odpadami który może być jego częścią
    ale najczęścierj jest oddzielnym dokumentem) ppowstać powinien w 2005 lub
    2006 i tam masz wszystko co i jak.

    macso