  • Data: 2005-03-28 20:44:56
    Temat: Re: Sędzia straszył...
    Od: "Alex" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tzn nie jest w porządku to, że sędzia twierdzi iż orzekał słusznie i uważa
    że jeśli się odwołasz to wyrok wyższej instancji będzie taki sam?
    Ja bym powiedział że mógłbys mieć wątpliwości gdyby Ci powiedział coś
    przeciwnego :))

    tylko że jeden wyrok, jaki ten właśnie sędzia wydał, w mojej sprawie został
    zmieniony oprzez sad apelacyjny, na moja korzyść.
    ale mnie chodzi o to czy sędzia postępuje etycznie mówiąc takie rzeczy.
    Powinien być , a przynajmniej stwarzać wrażenie niezależnego. A tymczasem
    mówi ze co by m nie zrobił to i tak przegram. przeczytaj dokładnie o co mi
    chodzi, bo nawet już nie o apelację. zresztą powioedział to w obecnościi
    powoda, więc z góry powód wie, że nie musi nic robić a i tak przegra, .
    Przecież to jest niedopuszczalne ferowanie wyrokuprzed zbadaniem sprawy !

    Alex