  • Data: 2007-12-08 02:52:57
    Temat: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    No i pojawiła się setka moralizatorów jaki to ze mnie zły człowiek, że
    nie chcę zapłacić i kombinuję. Cóż. Mogę to przyjąć, bo każdy ma prawo
    do swoich sądów. Ale wypowiadanie się autorytatywne na grupie prawnej
    o rzeczach, o których nie ma się najmniejszego pojęcia, jest po prostu
    żałosne.

    Dlatego apeluję - jak nie macie pojęcia o czym mówicie to nie
    wtrącajcie trzech groszy, domorośli prawnicy.

    To samo jest na pl.biznes.banki
    80% potrafi jedynie z miejsca wymienic promocjie oferty, ale bladego pojecia
    o dzialaniu banku nie ma:))
    Malo! Oni nie maja pojecia o dzialaniu jakiejkolwiek firmy ktora zatrudnia
    wiecej niz 10 osob:)
    Gratulacjie wytrwalosci i samozaparcia!