  • Data: 2007-12-08 14:57:14
    Temat: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Od: "Elvgreen" <E...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie czytam watku sprzed roku, ale mam pytanie. Nie jest Ci jakos nieswoja
    > tym, ze przeciez jestes winny, prawda?

    To przeczytasz i załapiesz kontekst, gdzie straż mniejska nie była bez winy
    (sprowokowała zajście) a wybielała się potem maksymalnie (nic nie wspomnieli
    o sygnalizacji skretu i gwałtownym zatrzymaniu przed pasami)

    > bo zrobiles to o co Cie posadzili a
    > zostales uniewinniony i unikniesz kary?

    Zgadza się.

    > Zastanowiles sie co sie stanie
    > jezeli kiedys ktos Tobie lub Twoim bliskim zrobi krzywde i w taki sposob
    > uniknie kary?

    Przecież nie zrobiłem nikomu krzywdy? Gdybym zrobił to bym się zatrzymał.
    Nie było nawet cienia zagrożenia zdrowia i życia.

    > Przeciez to sprawia ze czlowiek przestaje sie czuc bezpieczny,
    > traci wiare w prawo i uczciwosc ludzka.

    Nie uważam aby kara finansowa, którą by mi nałożyli cokolwiek zmieniła bo
    nie wyprzedzam na pasach. Sytuacja byłą wyjątkowa i poniekąd sprowokowana.