  • Data: 2007-12-07 17:21:42
    Temat: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K. M" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fjbv5m$3do$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > sam sie przyznajesz ze wyprzedzales ich na pasach wiec wina lezy tylko i
    > wylacznie po twojej stronie, a za skladanie falszywych zeznan powinni cie
    > zamknac

    a ja zapytam, czy zdajesz sobie człowieku sprawę z tego, że to jest grupa
    "prawo", jeśli ktoś nie wie o tym, że oskarżony ma prawo skorzystać ze
    swojego prawa do obrony i ma prawo wręcz kłamać to nie powinien aż takich
    bzdur pisać.. Kwestia moralna to sprawa oddzielna, raczej na jakąś inną
    grupę, każdy może sobie sam rozważyć.

    pisać, że za składanie fałszywych zeznań, powinni go zamknąć, może chyba
    tylko zupełny ignorant.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz