  • Data: 2007-12-07 22:15:53
    Temat: Re: Ściga mnie policja... I co teraz? - EPILOG
    Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elvgreen" <E...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:20c6bcca-5e48-4a86-b1c3-82b894c2fa5d@e1g2000hsh
    .googlegroups.com...
    Część z was pamięta pewnie post sprzed roku "Ściga mnie policja..."
    Wielu osób wypowiadało się w autorytarnym tonie nie mając pojęcia w
    ogóle o czym mówi.

    Przypomnę - straż miejska zrobiła mi zdjęcie, a raczej zdjęcie mojego
    samochodu po tym jak wyprzedziłem ich radiowóz na pasach (kontekst
    zdarzenia opisany w poście sprzed roku).

    Sprawa dosyc powszechnie znana ,jak niewyrazne zdjecia z fotoradarow i
    trudnosc w udowodnieniu kto faktycznie prowadzil sfotografowany samochod w
    dniu x o godz y
    W tym przypadku zakladam ze byly zeznania straznikow wiec pozostala kwestia
    kto prowadzil pojazd ?Ma byc modyfikacja prawa i bezwzglednie bedzie placil
    wlasiciel auta nawet jak go uzyczy zonie.Tym razem Szanownemu sie udalo
    uniknac kary za ewidentnie popelnone wykroczenie ale musze troche posuc
    samozadowolenie bo cale postepowanie nie poszlo jednak do kosza ale zostalo
    wprowadzone do rejestru i w przypadku kolejnego piratowania na drodze
    ,bedzie okolicznoscia swiadczaca na niekorzysc pozwanego.Malo tego trafiaja
    sie Policjanci z zamilowania ktorych nie rajcuje nalozenie mandatu kierowcy
    "Syrenki " za zle parkowanie wiec Szanowny moze byc pewny ze trafi na
    wlasciwego,,,,oby tylko wczesniej nikt postronny nie ucierpial od idioty na
    drodze

    --
    Pozdrowienia
    matusm