  • Data: 2008-09-02 19:13:03
    Temat: Re: Ściągnięcie gry, którą posiadam
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem tak ściągnięte kopie możesz posiadać, ale nie wolno Ci ich
    > ściągnąć, albowiem dopuszczasz się paserstwa - o ile te gry są jeszcze
    > przez kogokolwiek chronione, a nie są darmowe.

    To jest bardzo ciekawy przypadek i moim zdaniem nie można mówić tu o
    paserstwie. To troszkę tak, jakby złodziejowi zabrać swoją własność.
    Jeśli posiadam licencję na dany program, to pozyskanie go nie może być
    paserstwem nawet jeśli wcześniejszym zdarzeniem w łańcuchu było
    rozpowszechnienie go przez osobę, nie mającą doń praw autorskich.
    Troszkę to abstrakcyjny temat, ale mówimy tu o prawie a nie rzeczy :) To
    tylko takie moje zdanie, zagadnienie dość ciekawe acz dyskusyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio