  • Data: 2008-09-07 21:43:11
    Temat: Re: Ściągnięcie gry, którą posiadam
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1qfzz1sbr4csz$.zl5ucy4fhh9p.dlg@40tude.net...

    > Ale co ma piernik do wiatraka?
    > Osobnik A kupil oryginal programu. Udostepnil go w sieci.
    > Osobniki B, C, D i E sciagnely ten plik.
    > Osobnik B jako jedyny posiadal oryginal... tyle, ze porysowany.
    >
    > Osobnik A udostepniajac popelnil czyn zabroniony ale sam uzyskal ten
    > program bez uzycia czynu zabronionego. Dlatego osobnik B posiada ten
    > program "legalnie".

    Twoje rozumowanie jest słuszne, jednak nie przystaje do zadanego przez
    inicjatora wątku pytania. Pozostaje poza wszelką dyskusję, że osoba "B",
    która program ów legalnie kiedyś tam zakupiła i posiada do niego licencję
    może go posiadać i używać legalnie. Natomiast nie mogę się zgodzić z Twoim
    poglądem w przedmiocie samego ściągnięcia. W mojej ocenie, w sytuacji gdy
    osoba "A" nie będzie posiadać licencji na wystawienie programu w sieci,
    wszystkie osoby "B"-"E" dopuszcza się tego samego czynu. Co najwyżej
    uważam, że szkodliwość społeczna czynu osoby "B" będzie mniej niż znikoma.