  • Data: 2008-09-08 10:32:42
    Temat: Re: Ściągnięcie gry, którą posiadam
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Sep 2008 23:43:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Natomiast nie mogę się zgodzić z Twoim
    > poglądem w przedmiocie samego ściągnięcia. W mojej ocenie, w sytuacji gdy
    > osoba "A" nie będzie posiadać licencji na wystawienie programu w sieci,
    > wszystkie osoby "B"-"E" dopuszcza się tego samego czynu. Co najwyżej
    > uważam, że szkodliwość społeczna czynu osoby "B" będzie mniej niż znikoma.

    Ale czy nie wystarczy osobie A, ze posiada oryginalna wersje programu wraz
    z licencja? Wtedy osoba B uzyska program legalnie, a osoby C-E dopuszcza
    sie czynu zabronionego.

    W koncu "A" nie uzyskal swojego programu za pomoca czynu zabronionego.
    Zastanawia mnie jedynie, czy "B" moze program udostepnic dalej osobie "F",
    ktora tez ma licencje na program. Ponownie, pomijam fakt, ze udostepniac
    nie wolno - chce sie skupic na tym, czy "F" moze go uzyskac.

    Bo mamy cos takiego:

    "A" udostepnia "B" - zabronione,
    "B" uzyskuje od "A" - dozwolone,
    "B" udostepnia "F" - zabronione,
    "F" uzyskuje od "B" - ???

    czy program komputerowy uzyskany przez "B" byl uzyskany za pomoca czynu
    zabronionego?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik