  • Data: 2009-01-14 12:31:17
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    adp pisze:

    > No ale ty tez, zamiast sprawe zamknac, bo co do faktow, to racja byla
    > moja (slowo pisane jest dowodem), mowisz ze robie flame. Trzeba bylo
    > uzyc w swoim poscie emotikonow albo napisac na koncu ze to zart.

    "Moja jest tylko racja, i to święta racja. Bo nawet jak jest Twoja, to
    moja jest mojsza niż Twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza
    !" :)
    To tak w temacie racji, bo naprawdę nigdy nie wiadomo kto ma racji,
    stąd wszelkie dyskusje.

    > Ty napisales w wyjasnieniu, ze WLASNE dziecko bys ochrzcil. Przeciez
    > to nie ma nic do rzeczy :)

    Ja napisałem w wyjaśnieniu że swoje dziecko OCHRZCIŁEM a nie że bym to
    zrobił. To "mała, a raczej wielka" różnica ;)

    > OK, EOT

    OK. Szczególnie że są przyjemniejsze tematy jak na środek tygodnia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio