  • Data: 2009-01-14 12:12:27
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sty, 12:42, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    >         Proszę, nie prowadźmy dyskusji w ten sposób bo to do niczego nie
    > prowadzi, jak do kolejnego flejmu :)

    >         ...tudzież brak dystansu do tego, na co się odpowiada.

    No ale ty tez, zamiast sprawe zamknac, bo co do faktow, to racja byla
    moja (slowo pisane jest dowodem), mowisz ze robie flame. Trzeba bylo
    uzyc w swoim poscie emotikonow albo napisac na koncu ze to zart.

    Ty napisales w wyjasnieniu, ze WLASNE dziecko bys ochrzcil. Przeciez
    to nie ma nic do rzeczy :)
    To tak jak bys na gruncie moralnosci swieckiej powiedzial ze wlasnemu
    dziecku udzielilbys reanimacji. To dobrze, ale za malo :)

    OK, EOT