  • Data: 2009-01-13 17:32:25
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 18:13, armar <a...@p...fm> wrote:

    > No, ale przecież jeśli to dziecko niechrześcijan,
    > to dla nich takie polanie znaczy tyle samo co pobieżne mycie.
    >

    > Pozdrawia Marek

    W super zaawansowanych kulturowo i technicznie rejonach wyznajacych
    islam ochrzczenie jest rownoznaczne z wydaniem wyroku smierci na
    dziecko. Bo ta wiara nakazuje rozszerzenie wladzy allaha na caly swiat
    a jak wiemy najlepiej zmienia sie stosunek wierzacy/niewierni poprzez
    zmniejszanie liczebnosci tych drugich. Co zreszta ta sama ksiega im
    nakazuje.
    Oczywiscie mozna gdybyc ze przeciez skoro zostawila w KK to znaczy ze
    chce aby w takiej wierze bylo wychowywane dziecko. Kiedys obilo mi sie
    o uszy ze w stanach w ichnich miejscach gdzie mozna zostawic dziecko
    byly tabliczki na domach ktorymi zajmowaly sie siostry i katolici ze
    dziecko tutaj zostawione bedzie ochrzone i wychowane na
    chrzescijanina.