  • Data: 2009-01-13 20:36:03
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 18:13
    (autor armar
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkihqg$915$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > "Tym zaś, którzy uwierzą, te znaki towarzyszyć będą:
    > w imię moje złe duchy będą wyrzucać, nowymi językami mówić będą;
    > (18) węże brać będą do rąk, i jeśliby co zatrutego wypili,
    > nie będzie im szkodzić. Na chorych ręce kłaść będą,
    > i ci odzyskają zdrowie."
    > Jeszcze się taki nie znalazł, który by czynił choć jedno z powyższego

    Jak nie? Kilka złych duchów w życiu już wyrzuciłem. A i nowymi językami też
    mówię, choć słabo, alem i słabo wierzący. Węża nieraz do ręki brałem,
    choćby przy podlewaniu trawnika. Żona była chora niedawno, ręce na niej
    kładłem, a teraz zdrowa jest.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.