  • Data: 2006-03-24 08:16:28
    Temat: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quasi-biolog napisał(a):

    > Alez oczywiscie, ze udowodniono. Nawet na kazdej paczce ostrzega Cie o
    > nim minister zdrowia...

    Nie na każdej, na niektórych pisza, że palenie grozi impotencją:-)

    > Primo: moje zycie, moja sprawa. Wszystkim "uszczesliwiaczom na sile" -
    > wara!

    No to sie powieś bez powiadamiania o tym całego swiata za pomoca
    internetu. Jeśli ktoś powiadamia, można przypuszczać, że woła o pomoc w
    taki zawoalowany sposób, bo jeszcze cała nadzieja w nim nie umarła.

    > Non sequitur. Przeciez nie to w pasach jest komiczne, ze sa
    > nieskuteczne, lecz to, ze sluza do "uszczesliwiania na sile". Jesli
    > chce ryzykowac zycie, to uwazam, ze mam do tego "przyrodzone prawo" i
    > nie zycze sobie, by sie panstwo w to wtracalo.

    No, a ja sobie nie życzę finansowania zbędnego leczenia idioty, który
    się połamał wylatując przez szybę samochodu, bo mial fantazję nie
    zapiąć pasów.

    Justyna