  • Data: 2006-03-24 09:17:45
    Temat: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    quasi-biolog napisał(a):

    > Co to ma niby oznaczac? Policja ma prawo interweniowac w czyjas probe
    > samobojstwa??? Jak to: wtargnac do mieszkania, przeszkodzic, aresztowac? Jakim
    > prawem?

    "Ochrona życia". Policja ma obowiązek interwencji, gdy zagrożone jest życie
    ludzkie.

    Jesteś niewolnikiem państwa, państwo straci, jak mu się niewolnik zabije.
    Poza tym przecież niewolnik jest idiotą, trzeba myśleć za niego.
    Idiota niewolnik nie wie, na co wydać swoje pieniądze- państwo wie lepiej.
    Niewolnik idiota nie zadba sam o swoją przyszłość, trzeba go zmusić
    do płacenia na zusy i inne chore kasy. Zapinanie pasów w samochodzie,
    zakaz posiadania narkotyków, zakaz wycięcia bez specjalnego zezwolenia
    drzewa, które sam posadziłeś na swoim własnym terenie... długo by wymieniać.

    Dobre państwo dba o swoich niewolników :-D

    To prawdopodobnie pochodna ideologii chrześcijańskiej, która uważa, że
    człowiek jest niewolnikiem Jahwe, nie należy sam do siebie. Ale to
    tylko moje zdanie :-)

    > Nawiasem mowiac, prawo karzace za namawianie/pomoc w samobojstwie to tylko
    > taki polski potworek, czy podobny totalitaryzm obowiazuje tez w cywilizowanych
    > krajach?

    W znacznej części niestety tak.

    --
    Dominik (& kąpany)