  • Data: 2006-03-23 12:48:05
    Temat: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    quasi-biolog wrote:

    > Karalne sa takze inne glupoty, np. kazirodztwo (nawet w odniesieniu do osob
    > doroslych dzialajacych dobrowolnie!), "zbezczeszczenie" zwlok, posiadanie -
    > nie produkcja! - pornografi dzieciecej, nawet bez udzialu dzieci (animacje,
    > rysunki, dzieci grajace w pedofilskim porno ale w scenach seksualnie
    > neutralnych itp.).

    Delikatnie mówiąc: mijasz się z prawdą.

    Mniej delikatnie: bredzisz.

    Karalne jest utrwalanie (art. 200 KK, par.2) oraz produkowanie w celu
    rozpowszechniana, sprowadzanie i rozpowszechnianie (art. 202 KK, par.3)
    treści pornograficznych z udziałem osoby poniżej 15. roku życia".

    Rysunek to nie osoba.

    Tak swoją drogą to samo posiadanie zasadniczo nie jest nielegalne.
    Nielegalne jest sprowadzanie :) A jak ma, to musiał utrwalić,
    wyprodukować lub sprowadzić.